BASKET. DIVERSIÓN. CENAS. RISAS.

4.7.10

CONEIX LES HERMANAS (capítol 9)

15. SUSANA CAZORLA HUERTAS

IMG_2530

La Susana és la gran culpable del nom de l'equip. Nascuda el 15 d'abril del 1980, va iniciar-se en el món del bàsquet a l'escola França per, seguidament, passar al C.N.Terrassa. Ha jugat en totes les categories fins arribar al Senior B. Va ser convocada per jugar partits amb el primer equip i, finalment, va dedicar-se a la seva vida de casada. És la capitana de les Cazo i una gran amant de la moda. Cada dia ens sorprèn amb un nou modelet i fins i tot a cenyit la seva samarreta per anar a la última!

- Un número: 9, encara q em conformo amb el 15

- Un color: Vermell

- Un esport (a part del bàsquet): Futbol con fatatas

- Un equip: Las Cazo, of course

- Un equip rival (de la lliga del Colacao): Les Jetseres

- Una cançó: Killing me softly (Eternal Flame) Crec q sempre hi ha una cançó per cada moment

- Una ciutat: Barcelona, encara q Nova York em tira molt

- Un país: Espanya, ho sento Txell però ho crec així i m'agrada pensar q és així

- Una beguda: Sóc amant de la Coca-Cola

- Un menjar: Qualsevol tipus de pasta

- Una virtut: Responasbilitat

- Un defecte: Poc aguante

- Atac o defensa: Defensa, m'agrada més defensar q atacar, sóc com una actriu de doblatge, q es llueixin els altres

- Una jugada: la de 1X1 sota l'aro i donant el cul a l'altra... jajaja

- Què és el millor del teu joc: Crec q res, només q ric

- I el pitjor: Lo "perra" q sóc, però no ho faig volent, prometo intentar-ho

- Un jugador de bàsquet: La Bomba Navarro

- Una jugadora de bàsquet: La meva ídol quan jo jugava sempre va ser la Gemma González, jeje, com canvien les coses

- Un record: No tinc cap récord, sóc molt normal, bé sóc la primera q em vaig casar de tots els meus amics, si val això de récord, aceptamos pulpo?

- Una frase feta: Carpe Diem

- Un desig: Sempre demano el mateix, ser feliç

Defineix a les teves Hermanas...

- Pala: Bandejera estilo propio

- Mari: Ricitos de oroIMG_2531

- Reini: Seria

- Cheily: Elegancia

- Laura: Locuraaaaaaaaaaaaaaa

- Sonia: Mami

- Lluïsa: Muñequita Linda (ya, no me lo he currado)

- Txell: Grande!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

- Debo: Jugona

- Stela: Luchadora

- Magda: NS/NC

- Luisa: Divertida