BASKET. DIVERSIÓN. CENAS. RISAS.

4.7.10

CONEIX LES HERMANAS (capítol 11)

DELEGADA. LUISA REYES ALCALDE

La Luisa va néixer el 20 de gener del 1975. La seva vida no ha estat lligada al món del bàsquet, però l'hem embolicat a formar part del nostre grup pq comparteixi una estona agradable amb les Hermanas. Ella és la dele, la q s'encarrega de q no ens falti de res, la q ens cuida i la q porta l'estadística de l'equip. Al principi, anava bastant perduda, però amb el pas de la temporada, ha anat millorant considerablement. El nou repte, entrenar!

IMG_2512

- Un número: 8

- Un color: Depèn de la ocasió, però en general, el verd. Diuen q m'afavoreix.

- Un esport (a part del bàsquet): Futbol

- Un equip: Les Hermanitas, como no

- Un equip rival (de la lliga del Colacao): Fontetes, com a repte!! La Jet7 com a bon partit i bon rotllo!!

- Una cançó: Wiki- wiki

- Una ciutat: Barcelona

- Un país: Espanya

- Una beguda: Un bon vi (crec q puc encertar q has posat tu, jeje...)

- Un menjar: M'agrada quasi tot, millor et dic el q no m'agrada: la col (si em convides a sopar, ja saps eh)

- Una virtut: És difícil, però crec q sóc responsable

- Un defecte: El mal geni (a vegades!!)

- Atac o defensa: Atac

- Una jugada: Una bona "agua" in your face per acabar un partit

- Què és el millor del teu joc: La il·lusió i les ganes d'aprendre, pq vaja, el tema de les estadístiques no és el meu fort.

- I el pitjor: El no conèixer al 100% les regles del joc. Això fa q em despisti, a vegades

- Un jugador de bàsquet: Pau Gasol (en conec pocs)

- Una jugadora de bàsquet: La 13 de les Hermanitas!!! M'han dit q és bona gent i bona jugadora (vaya peloteo)

- Un record: El dia q vaig conèixer les Cazo

- Una frase feta: Nunca te acostarás sin saber una cosa más

- Un desig: Veure guanyar les Hermanas en tot (pq del terreny personal no parlem, no? Sino, trobar novio)

Defineix a les teves Hermanas...

- Pala: Genio tirando a la "remanguillé"

- Mari: Ironia pero graciosa, eh!!

- Reini: Voluntad

- Cheily: Estilo propio

- Laura: Fashion/EnergiaIMG_2546

- Sonia: ???¿¿¿ Quién es Sonia? jeje... Divertida

- Lluïsa: Bondad

- Txell: Ingenio/Originalidad

- Debo: Alegría/Jugona

- Stela: Fuerza/Constancia

- Susana: Carisma, por algo es la capi

- Magda: La conozco muy poquito... pero creo q es una leyenda!